yurakhl - CryptoTalk.Org Jump to content

yurakhl

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

About yurakhl

  • Rank
    Brand New
  1. Ребята, теперь они пишут что ETH введенный мной на биржу через обменник, отмечен как "украденный" т.о. МНЕ нужно обращаться в местные правоохранительные органы, чтобы они сделали ОФИЦИАЛЬНЫЙ запрос, который я должен направить им на почту, и ТОГДА они ответят что там с моим эфириумом не так. Т.е. это еще не конец, надо дальше будет с ними рулиться. Кто-нибудь знает у нас орган полиции куда можно обратиться, чтобы на меня не посмотрели как на инопланетянина?))) или иные варианты как решить этот вопрос. спасибо
  2. 3 more mounth has passed And what do we have here? I want everyone to see what's going on in HitBTC support 9Ticket#593840) HitBTC is trying to steal my funds A YEAR has passed! I am waiting an "investigation" about ONE simple transaction to be finished for a YEAR!!! The only thing that support center can say is "there is an ongoing investigation concerning this account" and "We also cannot provide you the details and any timeline due to security measures." Then, a few weeks ago, after my posting in twitter and Facebook they finally replied that "your ETH was marked as STOLEN! And that is why it was frozen!" without any evidence But it is a nonsense!because everyone can see that I BOUGHT it from other person (tap the link) Everyone can see that it is my card (I sent my passport to HitBTC during the verification) the transfer was made with my email, switch i use in hitbtc account and google account I think there are some representatives of the HitBTC, so i want them to unlock my account and return my FUNDS! PS Everyone can see screenshots with our correspondence via email Thanks!
  3. the response is always the same The support center can only say "an ongoing investigation into this account is ongoing" and "we cannot provide you with details and a timeline due to security concerns
  4. yes! The support center can only say "an ongoing investigation into this account is ongoing" and "we cannot provide you with details and a timeline due to security concerns
  5. Привет, ребята! Нужна помощь! Долгое время пользовался биржей HitBTC. В марте 2019 года в связи с новыми требованиями я решил пройти верификацию аккаунта Я из России, поэтому на получение необходимых документов на английском языке ушвремяло . Затем проверка была одобрена, и я зачислил на свой счет около 5000 долларов (USDT) После этого транзакции были запрещены. Служба поддержки попросила прислать информацию, откуда поступил перевод (пополнение) Я отправил информацию о переводе: Служба поддержки ответила, что информация принята и «ведется расследование». И вот с марта 2019 года (9 месяцев назад) Я НИЧЕГО НЕ МОГУ СДЕЛАТЬ. Даже вывести свои деньги Единственное, что может сказать центр поддержки, - это «в отношении этой учетной записи ведется расследование» и «Мы также не можем предоставить вам подробности и сроки из-за соображений безопасности». Пишу им раз в месяц, напоминаю о себе, ответ тот же. Бывало ли у кого то такое? Спасибо)
  6. Hi guys! Help is needed! For a long time I used the HitBTC exchange. In March 2019, due to new requirements, I decided to go through the verification of the account I am from Russia, so it took some time to get the required documents in english Then, the verification was approved, and I have credited about 5000 USD to my account After that, transactions were prohibited. Support asked me to send information where the transfer came from I sent information about the transfer: " transfer was made using exchange service "papa-change" you can find all information about this transfer here https://en.papa-change.com/check_order/369009/09940587beb829dee63ed4c7d7e6da75 " Support responded that the information had been accepted and an investigation was under way. And from March 2019 (9 months ago) I CAN'T DO ANYTHING.?even withdraw my own money The only thing that support center can say is "there is an ongoing investigation concerning this account" and "We also cannot provide you the details and any timeline due to security measures." Is there any way to solve the problem???
×
×
  • Create New...